Recenzie
Recenzia: FunFlow – Virtuálna Realita v Košiciach
0

Na Slovensku je už niekoľko herní s virtuálnou realitou. Košice, druhé najväčšie mesto má ich už tiež niekoľko. FunFlow je VR Centrum, ktoré sa naozaj oplatí pozrieť. Ako jediné v Košiciach totiž ponúka hranie pre dvoch hráčov súčasne a závodný simulátor. Táto VR herňa je vďaka dostatočnému priestoru ideálna aj na teambuilding.

Virtuálna Realita v Košiciach sa nachádza na Hroncovej 1. VR Centrum FunFlow je VR herňa, na ktorej som sa podieľal aj ja. Preto je v nej niekoľko mojich nápadov a množstvo skúsenosti. Herňa sa nazýva  VR Centrum, pretože neposkytuje iba hranie hier vo virtuálnej realite, ale aj vzdelávacie, tréningové a teambuildingove hry. Je otvorená všetkým vekovým kategóriám. No nezabúda aj na hráčov.

FunFlow – Virtuálna Realita Košice

V tejto herni si môžete vyskúšať virtuálna realitu HTC Vive s množstvom hier. Prísť môžete sám, ale aj viacerí. Herňa ponúka 2 miestnosti pre hranie a 1 závodný simulátor. Vybrať si môžete z 36 hier. Ukážku každej nájdete na webstranke. Na začiatok odporúčam vyskúšať si hru The Blue, ktorá je takým úvodným, pasívnym dobrodružstvom. V nej sa môžete ponoriť do morských hlbín, spoznáte zblízka veľrybu, navštívite potopenú loď a zažijete zážitok z podmorského sveta.

Pre akčnejších hráčov by som odporučil – Super Hot VR, ku ktorej si môžete prečítať recenziu.  Ide o strieľačku s minimalistickým dizajnom a bullet time prvkom, podobným ako v hre Max Payne. Jedinečný gameplay, ktorý by mal chytiť každého je plný vlastnej taktiky, uprednostňovania, rozmýšľania a obranných pohybov. Každé pohnutie ruky a hlavy zrýchľuje pohyb. Zastavíte sa, popremýšľate ako na to, alebo sa na to rovno vrhnete? Pozor si však musíte dávať na rýchlo letiacu smršť guliek, päste nepriateľov či na ich zbrane.

Pokiaľ si trúfate na hororovú strieľačku plnú zombíkov, nemali by ste vynechať hru Brookhaven Experiment. Zem je na kolenách a civilizácia vymizla pre neúspešný experiment vo vedeckom observatóriu Brookhaven. Vedci premenili planétu na peklo, keď vynašli a spustili červiu dieru. Brána sa ale nedá zavrieť a vy sa stanete osamelým vojakom. V post-apokalyptickom svete sa musíte prestrieľať množstvom  votrelcov k počítaču, v ktorom sú uložené všetky dáta potrebné k uzavretiu brány. Táto strieľačková hra vás ohúri a vtiahne do virtuálnej reality. No odporúčam ju hrať iba v prípade, že máte dosť odvahy.

Vo FunFlow nájdeš viac ako 36 herných zážitkov

Hier je samozrejme viac. Za spomenutie stojí napr. úniková miestnosť – Belko VR. V nej máte obmedzený čas, aby ste mohli uniknúť zo šialenej izby. Vo virtuálnej realite sa plne sústredíte len na objekty v nej. Cena za virtuálnu realitu je 12 € za 30 min., 1 hodina stojí 20 €. Využiť môžete aj aktuálnu zľavu, a to 2 VR miestnosti za cenu 20 €, ktorá je platná do konca roka.  Môžete si tak naplno s kamarátom zahrať  strieľačku Raw Data či Serious Sam VR alebo ďalšie hry.

Závodný simulátor

Vďaka závodnému simulátoru si nasimuluješ jazdu v obľúbenom Porsche, Ferarri a pod. Pre milovníkov starších vozov máme samozrejme aj Ford Mustang GT. Každé auto si môžeš nastaviť buď na automatickú prevodku, alebo na manuálnu. Dynamický povrch a počasie ovplyvňuje správanie vozidla. Trúfaš si na náročný okruh, alebo si zvolíš jednoduchší, ale s dažďom, prip. so snehom ? Všetko je len na tebe.

Závodný simulátor vo VR Herni FunFlow

Zobraziť oficiálnu stránku

100%