Sony PlayStation VR
Pokračovať v čítaní
Ako prebiehal vývoj VR hry Psychonauts: Rhombus of Ruin
0

Herných VR štúdií na Slovenskú je len pár, zatiaľ čo v Amerike je ich už početné množstvo. Chceli by ste vidieť ako to vyzerá pri vývoji, programovaní a testovaní VR hry ? Double Fine Productions, vývojári, ktorí stoja za VR hrou pre PlayStation VR Psychonauts: Rhombus of Ruin o tom natočili 16 minútové video.

Psychonauts je unikátna hra, ktorá síce zbierala vysoké hodnotenia, no v oblasti predajov to bol prepadák. Prvý samostatný projekt nového štúdia Tima Schafera sa tak zároveň postaral aj o to, že mu už nikto nezveril hru s vyšším rozpočtom bez dohľadu. Fanúšikovia si ale vydupali pokračovanie, ktoré príde vďaka úspechu na platforme Fig.

Pred pokračovaním hry ale prišla menšia odbočka, v ktorej si štúdio Double Fine zaexperimentovalo s virtuálnou realitou, konkrétne s PlayStation VR. Včera pre PSVR vyšiel titul Psychonauts In The Rhombus Of Ruin a 2 Player Productions v krátkom dokumente približujú tvorcu hry. Hra je krátka a jednoduchá, ale vo virtuálnej realite budí skvelý dojem. Hra zároveň tvorí príbehový most medzi prvou a druhou časťou.

 

Aká je Vaša reakcia?
Zaujímavý článok
0%
Prekvapilo ma to
0%
Pobavilo ma to
0%
Článok má chybu
0%
Autor
Michael Šubák
Som zakladateľom projektu VirtualnaRealita.eu. Virtuálna realita je zaujímavá a nie je len pre hráčov. V každej oblasti môže táto čoraz dostupnejšia technológia pomôcť. Jednoduchšie učenie, spoznávanie sveta, tvorba grafiky, či pozeranie športových prenosov alebo výcvik letcov. Som majiteľom Oculus Rift CV a vo virtuálnej reality trávim max. 30 minút denne. Rád píšem píšem o VR a chcem sa tejto technológii venovať aj v budúcnosti. Viac o mne na www.michael.subak.sk