Ovládače

HTC Vive, Oculus Touch

Kinetóza

Žiadna

Podpora slovenčiny alebo češtiny

Nie

Nových titulov pre virtuálnu realitu je čoraz viac. Jednou z nových hier pre Oculus Rift a HTC Vive je Beats fever, ktorá je o kombinácii pohybov rúk a hudby. Je to hudobno-tanečná arkáda s peknou grafikou, energickou hudbou v kombinácií s telesnými pohybmi.

Môžno poznáte veľmi známe hry ako Rock Band, či Guitar Hero alebo Piano Tiles určenú pre Android a iOS. V týchto hrách je vašou úlohou klikať alebo držať klávesy, aby ste zachovali rytmus. Na veľmi podobnom princípe, ale prenesenom do virtuálnej reality a s použitím rúk je založená hra Beats Fever. Beats Fever vo svojej hre využíva rytmus a štýlovú modernú hudbu. S licencovanými skladbami z renomovaných hudobných agentúr a jednoduchou a intuitívnou hrateľnosťou je určená pre hráčov všetkých vekových skupín.

Po spustení máte v menu na výber viacero skladieb. Po namierení s ovládačom na skladbu sa spustí ukážka, ak na ňu kliknete, spustíte danú skladbu. Každú môžete prejsť koľko krát chcete, ale v každej skladbe by ste mali nahrať čo najviac bodov. Body zbierate0 tak, že musíte používať vaše ruky na prejavenie rytmu v hudbe, čo znamená, že k Vám smerujú modré guľky, ktoré je treba trafiť. Taktiež Vám raz za čas prídu fialové lúče, ktoré je treba ťahať zo strany na stranu. Pred Vami sa nachádza sklo, ktoré ukazuje kde je treba trafiť a kam prídu. Pokiaľ guľu trafíte pred sklom, budete ohodnotený ako „Perfect“. Pokiaľ Váš modrý lúč prekročí sklo, budete hodnotený ako „Good“. Hodnotenie je v americkom štýle a to od D až po A. Pokiaľ Vám neunikne ani jedna guľa, máte S. Miesta, na ktorých túto hru hráte sú 3D vymodelované miesta ako Londýn, Rio De Janeiro a Tokio. Nechýba ani tabuľka najlepších výsledkov, odmeny, štatistiky a pod.

Hudba

20 licencovaných hudobných skladieb síce nie je veľa, no každá skladba ponúka viacero levelov a náročností. Hudobné skladby sú prevažne z moderného štýlu a to Dance, Trance, House a pod. Myslím, že každý si nájde svoj štýl. Každá hudba má odlišný počet a umiestnenie prichádzajúcich guličiek. Každá skladba je rytmická a niekedy Vás môže donútiť tancovať.

Hranie v sede, ale aj v priestore

Hru môžete podľa autorov hrať aj v sede, čo som ale neskúšal, nakoľko to u mňa nie je bezpečné. Hra nevyžaduje veľa priestoru, takže sa dá hrať aj v menších izbách. Ja som hru hral v priestore 2 x 2 m a ani raz sa nestalo, že by senzor nezareagoval správne. Hra využíva iba 180°.

Hra je určená pre priestorovú virtuálnu realitu, nakoľko musíte využívať ruky ako ovládače na hranie.

Stiahnuť pre Steam – Oculus Rift a HTC Vive

Cena hry je 13,49€.

Zrhnutie

Ide o skvelú a energickú hru, s ktorou sa budete hýbať v rytme. Niektorých chytí viac a niektorých menej, ale aj tak Vám odporúčam túto hru vyskúšať. Hudbu si môžete nielen vypočuť, ale aj vychutnať celým svojím telom. Moderná grafika a výber hudobných skladieb je dostatočný.

Výhody

Originálna hra
Pekne vymodelované metropoly