Trendy
Len to naj
Zoradiť
Všeobecne virtuálna realita
Nedávno pridané
 
Zobraziť viac
19. augusta 2017

Posúdenie nákladov marketingových nástrojov na báze virtuálnej reality pri developerských projektoch

Pri kalkulácii nákladov developerského projektu je nevyhnutné rátať s nákladmi pre marketing a teda aj marketingových nástrojov na báze virtuálnej reality (MNVR). Pre účel demonštrácie pomeru nákladov na marketingové nástroje na báze virtuálnej reality, ku celkovým marketingovým nákladom a celkovým nákladom na obstaranie stavby bola zrealizovaná prípadová štúdia troch developerských projektov. Pre potreby posudzovania nákladov marketingových nástrojov na báze VR pri developerských projektoch prípadovej štúdie bola špecifikovaná kalkulácia nákladov posudzovaných developerských projektov následovne :

Náklady na kúpu pozemku – kúpa pozemku, štúdia zástavby, analýza a [...]
1800
 
Zobraziť viac
9. augusta 2017

Asociace virtuální a rozšířené reality dáva na tri mesiace možnosť zdarma vyvíjať VR / AR projekt

Česka Asociace virtuální a rozšířené reality zverejnila v týchto dňoch výzvu, v ktorej ponúka študentom a začínajúcim firmám na tri mesiace zdarma využiť priestor „Sharing is caring space“ na vyvíjanie svojho projektu týkajúceho sa virtuálnej a rozšírenej reality. Priestor s názvom „Sharing is caring space“ je nové miesto pre vývoj, vzdelávanie a zdieľanie informácií. Nachádza sa v pražských Dejviciach v budove Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky.

9000
 
Zobraziť viac
2. augusta 2017

HTC začne predávať samostatný Vive headset iba v Číne

Ta najlepšia virtuálna realita pre počítač, alebo tkzv. desktopová virtuálna realita je v súčasnosti použiteľná iba s výkonným PC. Od výrobcu headsetu Oculus Riftu ale zaznelo, že pracujú na Standalone virtuálnej realite, čo znamená, že je to výkonná virtuálna realita, ktorá nepotrebuje počítač. Na tomto pracuje aj konkurent Oculusu, HTC. HTC Vive predstaví samostatnú virtuálnu realitu už čoskoro, no zatiaľ iba pre čínsky trh.

7920
 
Zobraziť viac
1. augusta 2017

Virtuálna a rozšírená realita by sa mali postupne stať našou realitou

1Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) v rámci svojej aktuálnej štúdie ConsumerLab – Merged Reality – informuje o tom, že spotrebitelia očakávajú, že virtuálna realita (VR) a rozšírená realita (AR) sa spoja s fyzickou realitou a ako k tomu dôjde, a že 5G bude kľúčovou technológiou, aby sa takéto skúsenosti stali bežnými. Štúdia uvádza, že ak sa hranice medzi vnímaním fyzickej a virtuálnej reality začnú stierať, mohlo by to mať výrazný vplyv na životy ľudí a spoločnosť. Spôsob, akým žijeme, pracujeme a prijímame informácie a médiá, sa zásadne zmení.

10400
O nás

Virtuálna Realita

Sme web magazínom budúcnosti. Informujeme o novinkách z virtuálnej reality, rozšírenej reality, zariadeniach ako Oculus Rift, Cardboard, HTC Vive, Gear VR, Microsoft Hololens, Playstation VR a ďalších.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom VR, tipu na článok nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu redakcia@virtualnarealita.eu
Sponzor
Hosting zadarmo od WebSupport.sk
Ste tu prvý krát ?
Základom virtuálnej reality je snaha o čo najvernejšie zobrazenie priestorových modelov a scén, manipulácia s nimi, tvorba reálneho sveta, jeho určitej časti so všetkými svojimi zákonitosťami a pravidlami, pohyb v trojrozmernom priestore a to všetko v reálnom čase.

Simulácia virtuálnej reality sa líši od ostatných počítačových simulácií tým, že potrebuje špeciálne zariadenia, ktoré prenášajú obraz, zvuk a zmyslové vnemy k užívateľovi. Tieto zariadenia tiež zaznamenávajú a odosielajú programu reč a pohyby užívateľa.

Aby užívateľ videl virtuálny svet, potrebuje mať na hlave headset s "vmontovanými" displejmi pred každým okom. Headset tiež obsahuje pohybový senzor na zisťovanie polohy hlavy a smeru, kam sa užívateľ pozerá. Počítač využíva tieto informácie na prepočítanie obrazu virtuálneho sveta – ktorý je rozdielny pre každé oko – do smeru pohľadu užívateľa a jeho zobrazeniu v headsete.

Zobraziť viac
Prejsť do druhej dimenzie alebo fantastického sveta virtuálnej reality je možné pomocou VR headsetov. Headsety potrebujú aj výkon iného zariadenia.

Pre výkon virtuálnej reality používame smartfón, počítač alebo konzolu. Každá z nich má svoje výhody a nevýhody. Pre beh virtuálnej reality je najlepší počítač. Nie ale bežný počítač, musí to byť výkonný počítač a spĺňať minimálne požiadavky pre beh virtuálnej reality. Takýto počítač môžeme označiť ako VR-Ready.

Zobraziť viac
Partneri
360Shop
Virtuálna Realita bez hraníc
Staňte sa naším partnerom, radi spolupracujeme. Kontaktujte nás
VR herne
Podporte nás
Pridaj sa do teamu
Ak ťa zaujíma virtuálna realita a rád píšeš môžeš sa pridať k nám.

Chcem vedieť viac
Reklama
Top za 365 dní
Len to naj
Zoradiť
 
1
VR BOX 2.0 je jeden z najpredávanejších headsetov pre mobilnú VR
 
2
Virtuálna realita a porno – ako sledovať 360° videá s pikantným obsahom
 
3
Musíte si prečítaťRecenzia Oculus Rift CV, najznámejšieho headsetu pre VR
 
4
Čo môžete robiť s okuliarmi pre virtuálnu realitu pre smartfón
 
5
Ako sa dostať do virtuálnej reality
Compare
Go