Mobilná VR
Recenzia: Assassin’s Creed Nexus VR
0

Byť vo virtuálnej realite v rámci virtuálnej reality? Assassin’s Creed sa s tým veľmi pekne vyhral a dodal tejto VR hre nový rozmer.

Assassin’s Creed Nexus VR

Ak ste hrali počítačovú hru Assassin’s Creed už predtým, máte predstavu, čo som myslel tým, byť vo VR uprostred VR. V tejto kultovke ste sa hackli do spomienok Bratstva zabijakov a Templárov pričom sa pohybujete v dobovom Taliansku v ich telách a hľadáte stratené spomienky. Čo je v prípade VR Nexus novinka, je ako táto hra na zariadení Oculus priznáva, že máte na hlave okuliare VR. Miestami vám ukáže čiernobiele okolie, aby dotvorila atmosféru pred tým, ako sa idete nabúrať do spomienok z minulosti, a inokedy zase pri interakcii s NPC si po skončení dialógu dajú dole okuliare VR. Takéto zaujímavé detaily sme zatiaľ v žiadnej hre tohto kalibru nevideli a veľmi pekne to dotvára atmosféru.

V Assassin’s Creed skáčete zo stožiarov a kostolných veží a preto sa vás hra spýta, či nemáte strach z výšok. Ak áno, vypnete toto nastavenie. Vo všeobecnosti sa toho nemusíte báť, nie je to ako Richie’s Plank. Po zoznámení sa s tutoriálom a nastavení si obtiažnosti a toho, ako moc realistický chcete mať zážitok, sa môžeme pustiť do akcie. A akcia je to naozaj na úrovni. Prvý pocit z pohybu v hre sme mali dokonca o niečo lepší ako v slávnej Half-Life.

Vaša podpora je pre nás kľúčová. Už od roku 2014 neúnavne prinášame najnovšie informácie o virtuálnej realite, a to všetko zadarmo. Naša redakcia sa snaží osvetliť tieto moderné technológie každému na Slovensku, ale bez vašej pomoci to nebude možné.

Články píšeme s vášňou a odbornosťou, avšak náklady na ich vytváranie a udržiavanie webu rastú. Ak nám chcete pomôcť pokračovať v našej práci a zabezpečiť, aby ste aj naďalej mohli čítať kvalitné články, zvážte prosím jednorazový príspevok alebo podporu cez sociálne siete. Váš príspevok, či už malý alebo veľký, robí rozdiel.

Ďakujeme.

0%
0%