Všeobecne virtuálna realita
Pokračovať v čítaní
Revolučná VIVE Mars CamTrack pre filmárov ide do predaja
0

Novinku uľahčujúcu využitie virtuálnej filmovej produkcie s podporou populárneho protokolu Free-D a priamym prepojením s UnrealEngine je možné zakúpiť v Európe, USA a Kanade už dnes.

Praha, 8. augusta 2022 – Spoločnosť HTC VIVE dnes začala predaj jedinečného riešenia pre virtuálnu filmovú produkciu VIVE Mars CamTrack, ktoré v kompaktnom systéme integruje nielen sledovanie pohybu kamery, ale aj synchronizáciu kamier a kalibráciu objektívov. Filmárom navyše umožňuje vytvoriť ľubovoľné množstvo virtuálnych kulís a v reálnom čase sledovať výslednú scénu už v okamihu natáčania. V mnohých prípadoch tak úplne eliminuje nutnosť natáčania v konkrétnych lokáciách, vďaka čomu môžu tvorcovia dať neobmedzený priechod svojej fantázii. Filmové štúdiá z Európy, USA a Kanady si môžu kompletný balíček sporiaci produkčné náklady aj čas zaobstarať už teraz. V nasledujúcich mesiacoch sa dočkajú aj tvorcovia z Austrálie, Číny, Japonska, Južnej Kórey a Taiwanu.

VIVE Mars CamTrack

Okrem rozšírenia komerčnej dostupnosti systému VIVE Mars CamTrack doplnil vývojový tím aj podporu populárneho protokolu Free-D. Ten je priemyselným štandardom na sledovanie pozície kamery renomovaných dodávateľov XR a AR zariadení. Systém od HTC tak sprístupňuje virtuálnu produkciu štúdiám po celom svete vrátane nebývalej flexibility a všestrannosti pri implementácii dát na sledovanie kamery.

Vaša podpora je pre nás kľúčová. Už od roku 2014 neúnavne prinášame najnovšie informácie o virtuálnej realite, a to všetko zadarmo. Naša redakcia sa snaží osvetliť tieto moderné technológie každému na Slovensku, ale bez vašej pomoci to nebude možné.

Články píšeme s vášňou a odbornosťou, avšak náklady na ich vytváranie a udržiavanie webu rastú. Ak nám chcete pomôcť pokračovať v našej práci a zabezpečiť, aby ste aj naďalej mohli čítať kvalitné články, zvážte prosím jednorazový príspevok alebo podporu cez sociálne siete. Váš príspevok, či už malý alebo veľký, robí rozdiel.

Ďakujeme.

Aká je Vaša reakcia?
Zaujímavý článok
0%
Prekvapilo ma to
0%
Pobavilo ma to
0%
Článok má chybu
0%
Autor
Michael Šubák
Som zakladateľom projektu VirtualnaRealita.eu. Virtuálna realita je zaujímavá a nie je len pre hráčov. V každej oblasti môže táto čoraz dostupnejšia technológia pomôcť. Jednoduchšie učenie, spoznávanie sveta, tvorba grafiky, či pozeranie športových prenosov alebo výcvik letcov. Som majiteľom Oculus Rift CV. Rád píšem píšem o VR a chcem sa tejto technológii venovať aj v budúcnosti. Viac o mne na www.michael.subak.sk