Recenzie
Recenzia : Virtuálna Realita Zvolen – 3DMix

Herní s virtuálnou realitou je na Slovensku, podľa nášho zoznamu viac ako 15. Mesto Zvolen ponúka taktiež jednu, ktorá je ideálna na teambuildingy a oslavy, vďaka rozsiahlemu priestoru. Okrem HTC Vive ponúka aj závodný simulátor a možnosť naplno využiť technológiu 3D.

Prednedávnom som otestoval ako je to s virtuálnou realitou v Zvolene a kde si ju môžete vyskúšať. Navštívil som herňu s názvom 3D mix – Virtuálna Realita Zvolen, ktorá sa nachádza na Jana Jiskru 3. Túto herňu by som mohol nazvať aj ako 3D centrum, pretože okrem virtuálnej reality ponúka aj predaj 3D hračiek.

HTC Vive vo Virtuálna Realita Zvolen

V tejto VR herni si môžete vyskúšať množstvo zaujímavých hier. Na začiatok si odporúčam vyskúšať hru Tilt Brush určenú pre všetky vekové kategórie a najmä pre kreatívne osoby. Tilt Brush umožňuje maľovať objekty a kresliť vo virtuálnej realite pomocou ovládačov. Je to skvelá ukážková hra, s ktorou môžete všetky svoje nápady, ktoré sú vo vašej hlave, pretransformovať do virtuálnej reality. V hre máte viacero druhov nástrojov, prostredia a efektov. Môžete vytvoriť 3D kresby, modely áut, nakresliť lietadlo a pod.

Pokiaľ si trúfate na horovú strieľačku plnú zombíkov, nemali by ste vynechať hru Brookhaven Experiment. Zem je na kolenách a civilizácia vymizla pre neúspešný experiment vo vedeckom observatóriu Brookhaven. Vedci premenili planétu v peklo, keď vynašli a spustili červiu dieru. Brána sa ale nedá zavrieť a vy sa stanete osamelým vojakom. V post-apokalyptickom svete sa musíte prestrieľať kopou votrelcov k počítaču, v ktorom sú uložené všetky dáta potrebné k uzavretiu brány. Táto strieľačková hra Vás ohúri a vtiahne do virtuálnej reality, ale odporúčam ju hrať iba v prípade, že máte dosť odvahy.

Táto strieľačková hra Vás ohúri a vtiahne do virtuálnej reality, ale odporúčam ju hrať iba v prípade, že máte dosť odvahy.

Ak ste fanúšikom jednoduchších hier, určite by ste mali skúsiť Job Simulator, čo je je paródiou na simulátor práce. Ide o hru, ktorá sa odohráva v roku 2050 a kde si život užívajú roboti, zatiaľ čo ľudia sú tí pracujúci. V hre si môžete vyskúšať štyri povolania. Pracovník v kancelárii, kuchár, pokladník a automechanik. Zaškolia vás roboti, ktorí majú podobu lietajúcich CRT monitorov a veľkú škálu emócií, ktoré nevedia používať. Uzdu svojej kreativite najviac popustíte práve v povolaní kuchára. Okrem osvedčených receptov je tu aj priestor pre improvizáciu. Ohúri vás, čo všetko môžete v kuchyni použiť, od mixéra, cez toustovač, až po mikrovlnku. Pri povolaní pokladník Vás zase zaujme príbeh či množstvo farebných limonád, ktoré predávate zákazníkom. Zaujímavá je aj práca automechanika, aj keď tá je až príliš stereotypná.

VR herňa má dva priestory na hranie hier vo VR. Pokiaľ sa chcete vo virtuálnej realite ocitnúť s priateľmi, mali by ste skúsiť Rec Room. Rec Room je spojenie sociálnej siete a hry. Teda virtuálna realita nám umožňuje stretávať sa virtuálne s ľuďmi a priateľmi. Táto hra spája sociálne aktivity a to najmä hry. Máte tu na výber z rôznych druhov športov ako napr. Paintball, Tennis, Vybíjaná, Box.. to nie je všetko, aktivít je tu oveľa viac. S vytvorenými avatarmi a s použitím ovládačov môžete robiť rôzne gestá, tancovať a samozrejme rozprávať. Za vyhratý zápas môžete rozšíriť svoj šatník s avatarom a získať napr. nové okuliare, alebo nový účes.

Cena za HTC Vive je pravdepodobne najlacnejšia na Slovensku a 30 min – 9€. 1 Hodina stojí 15€. Musím poznamenať, že 15 minút máte zdarma na otestovanie virtuálnej reality.

Rezervácia

Virtuálna Realita s 3D tlačou

Zaujímavosťou na Slovensku je, že táto VR herňa obsahuje aj 3D tlačiareň. Pomocou programu MakeVR si budete môcť vytvoriť jednoducho 3D objekt pomocou vlastných ruk. Modelovanie bude zábavou a môžete si vytvoriť čo si predstavujete. Nakoľko herňa obsahuje aj 3D tlačiareň, nebude problém si model nechať vytlačiť do niekoľkých dní.

Závodný simulátor

V herni nechýba ani závodný simulátor, na ktorom môžete úplne napodobniť jazdu na okruhu, pripadne inú a náročnejšiu trať. Okrem toho, že budete sedieť s VR headsetom HTC Vive, budete mať k dispozícii aj volant s force-feedbackom, teda vibráciami a nechýbajú ani pedále k plynu a brzde. Či už si trúfate na manuálnu prevodovku alebo automat, to je len na Vás.

Teambuilding a narodeninová oslava

Jedná sa o veľmi priestorovú herňu, dostatočnú na sedenie aj pre 20 ľudí. Preto je tu možnosť zorganizovať si narodeninovú oslavu či teambuilding. Pokiaľ Vás už omrzeli nezábavné teambuildingy, skúste virtuálnu realitu so svojimi kolegami. Pri oslave narodenín môžete využiť aj nápoje, či vlastné občerstvenie. Oslava je vhodná pre všetky vekové kategórie.

Zobraziť oficiálnu stránku

0%
0%